Astangajoogan alkeet 2/3 (to 18:30-19:45) Itäkeskus, Elina (7x)

7.11. - 19.12.2019

Itäkeskus - sali2

Opettaja: Elina Aho

Ilmoittaudu kurssille

Astangajoogan alkeet 2/3 (to 18:30-19:45) Itäkeskus, Elina (7x)

Astangajoogan alkeet 2/3 tasoryhmien pitkä jakso  (torstaisin klo  18:30-19:45) Itäkeskus, 7x

Kurssin aikana tutustumme rauhallisessa tahdissa astangajoogan alkeisjatkotason harjoitukseen (alkeet2/ alkeet3): Käymme läpi harjoitussarjaa, harjoittelemme astangajoogan hengitystekniikkaa sekä tutustumme tarkemmin bandhoihin eli lihaslukkoihin.

Kenelle sopii?

Alkeet 2/3 sopii astangajoogan alkeiskurssin ja alkeet 1 -tason tunneilla käyneille. Kurssi sopii myös astangajoogan kertaukseen tauon jälkeen. Tervetuloa!

Astangajoogan erityispiirre on pyrkimys säännölliseen harjoitteluun (alkeistasoilla 1-3x ja jatkotasolla 3-6x viikossa). Harjoittelu rakentuu usein sekä joogasalilla että kotona tehtävistä harjoituksista. Säännöllinen harjoittelu tuottaa pian hyvää tekeviä ja elämänlaatua parantavia vaikutuksia. Lisätietoa sopivasta harjoittelusta saat alkeiskurssilla.

Kurssin hinta (sis. alv 10%)
(7x) 95 € / 80 €

Kurssimaksun voi maksaa verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä, etukäteen kurssitilille (saat tiliyhteystiedot ilmoittautumisen yhteydessä) tai kurssipaikalla pankki-/luottokorteilla, käteisellä tai liikuntaseteleillä (Smartum, Virike tai TYKY) tai e-Passi tai EazyBreak liikuntamaksusovelluksella.

Alennushinta todistusta vastaan alle 18-vuotiaille, opiskelijoille, äitiys- tai hoitovapaalla oleville, työttömille, eläkeläisille, varus- ja siviilipalvelumiehille.

Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Peruutukset viimeistään 5 päivää ennen kurssin alkua. Peruuttamattomat ilmoittautumiset laskutetaan hinnaston mukaisesti.

 

Ilmoittaudu kurssille

Elina Aho

Ohjaajana Elina Aho

Päädyin opettamaan joogaa, koska olen saanut muilta opettajilta ja joogayhteisöltä niin paljon - haluan antaa jotain myös takaisin. Haluan välittää opetuksessa astangajoogan rytmin, hengityksen ja keskittymisen lisäksi myötätuntoa, jokainen meistä tarvitsee silloin tällöin pienen kannustuksen tai vain läsnäolon. Keskittyminen on helpompaa, kun harjoituksessa on sopivasti uusia virikkeitä ja haasteita. Kun haasteisiin törmää, tulee mietittyä joogaa ja omaa harjoitusta uudelta kantilta.

Mitä enemmän joogaa on tehnyt, sitä useammin olen huomannut haasteiden kumpuavan muualta kun asanoista, mutta niitä voi käsitellä asanoiden kautta. Harjoittelun pitää kuitenkin tuntua mukavalta, ja sitä pitääkin mukauttaa muuhun elämään ja tilanteisiin sopivaksi. Itsensä kuunteleminen ja myötätunto omaa itseä kohtaan on yksi joogan haasteista!