Astanga easy alkeiskurssi (ti 11-12) Annankatu, Saija Lentonen (8x/12x)

21.1. - 10.3.2020

Annankatu - alasali

Opettaja: Saija Lentonen

Ilmoittaudu kurssille

Astanga easy alkeiskurssi (ti 11-12) Annankatu, Saija Lentonen (8x/12x)

Astanga Easy (tiistaisin klo 11-12) Annankatu

Kurssin aikana tutustumme rauhallisessa tahdissa astangajoogaan: Käymme läpi alkeistason helpon harjoitussarjan, harjoittelemme astangajoogan hengitystekniikkaa ja keskittymisharjoitteita sekä tutustumme keskivartalon vahvistamiseen astangajoogan tapaan bandhojen eli lihaslukkojen avulla.

Kurssilla on kaksi vaihtoehtoa:

  • 8x jakso astanga easy-tunneilla
  • 12x jakso, jossa 8x aloitusjakson lisäksi 4x jakso alkeet 1 -tason astangatunneilla (esim. ke klo 11-12), joilla voit soveltaa easyn helpotettuja harjoitustekniikoita.

Kenelle astanga easy sopii?

Mikäli et ole viime aikoina juurikaan liikkunut tai olosi tuntuu hyvin jähmeältä/kankealta tai sinulla on nivelvaivoja/selkäsärkyä, suosittelemme helpotettua astangaa liikunnallisen joogan aloittamiseen. Aiempaa joogakokemusta ei tarvita, sillä harjoitus muokkautuu jokaiselle sopivaksi, kun jooga-asennoista voidaan tehdä variaatioita.

Kurssin hinta (sis. alv 10%)
(8x) 99 € / 89 €
(12x) 139 € / 119 €

Maksu ilmoittautumisen yhteydessä (verkkopankki, luottokortti tai Paypal), tai jos sinulla on liikuntaseteleitä (Smartum, Virike tai TYKY) tai e-Passi tai EazyBreak tai Smartum liikuntamaksusovellus, niin näillä voit maksaa myös paikan päällä.

Alennushinta todistusta vastaan alle 18-vuotiaille, opiskelijoille, äitiys- tai hoitovapaalla oleville, työttömille, eläkeläisille, varus- ja siviilipalvelumiehille.

Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Peruutukset viimeistään 5 päivää ennen kurssin alkua. Peruuttamattomat ilmoittautumiset laskutetaan hinnaston mukaisesti.

Ilmoittaudu kurssille

Saija Lentonen

Ohjaajana Saija Lentonen

Opetan terapeuttista joogaa, astanga easya sekä raskausajan joogaa. Tavoitteenani on välittää joogan terapeuttista luonnetta, keho-myönteisyyttä ja lempeyttä. Haluan huomioida yksilölliset anatomiset piirteet ja tarpeet harjoituksessa. Toivon, että tunneillani oppilaalla herää heidän oma oivalluksensa kehollisuudesta, ja sitä kautta elävä ja pitkäkestoinen suhde joogaan, jossa sen funktionaalisuus on ulkoista muotoa tärkeämpää.